KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAS (LANKSTUS GRAFIKAS) VILNIUJE
5 / 5 (įvertino 1)
Darbo aprašymas
Mūsų klientų aptarnavimo telefonu skyrius ir vėl auga! Šiai dienai turime projektą darbui su puikiai Lietuvoje žinoma bei kokybiškas paslaugas teikiančia įmone. Šioms pareigoms svarbu atkaklumas, nedingstantis pozityvas ir žinojimas, kad nuo tavęs priklauso daug!
Darbo pobūdis
Už ką būsi atsakingas (-a) tu? Tai bus darbas tik su vienu projektu, esamiems įmonės klientams, o tu būsi atsakingas, jog skambinantis klientas liktų patenkintas bei gautų tiksliausią ir greičiausią atsakymą telefonu į iškilusį klausimą.
Dvejonėms vietos nėra - kandidatuok ir pasikalbėsime.
Nauja mokymų grupė organizuojama spalio 26 d. - lapkričio 13 d. darbo dienomis, 08:00 - 17:00 val.
Reikalavimai darbuotojui
Tikimės, kad tu:
- Nebijai iššūkių ir gebi susidoroti su nemažu informacijos kiekiu;
- Gali bendrauti rusų k. (privalumas);
- Nejauti baimės kalbėdamas su klientais telefonu;
- Nori dirbti standartiniu (pirmad. - penktad.) arba slenkančiu grafiku;
- Nori dirbti 0,75 arba pilnu etatu;
- Manai, kad turi iškalbos dovaną arba taip mano bent Tavo mama.
Įmonė siūlo
- Naudingą patirtį bei tobulėjimą kartu;
- Puikiai įrengtą darbo vietą ir modernias darbo priemones;
- Realias karjeros galimybes sparčiai augančioje įmonėje;
- Galimybę darbą derinti su studijomis;
- Fiksuotą minimalų valandinį atlygį bei priedą už tavo rezultatą (atlyginimo rėžis nurodytas su priedu pilnam etatui).
Kompetencijų reikalavimai
Papildoma
-
1 m.
Komandos vadovui

Esame kontaktų centras – jūsų chuliganiškas planas, siekiantis didesnių pardavimo apimčių ir lojalių klientų. Parduodame ir aptarnaujame klientus taip, kaip tai daro geriausi. Esame komanda, kuri telefono ragelį kelia ne tik darbo valandomis nuo pirmadienio iki penktadienio.
Mums rūpi klientų tikslai ir lūkesčiai, tad nuolat mokomės ir suteiktą vertę matuojame pasiektais rezultatais bei aiškiai išreikštais skaičiais.