Klientų aptarnavimo specialistas ( vokiečių kalba )
5 / 5 (įvertino 1)
Darbo pobūdis
Bendravimas su esamais klientais - jokių šaltų skambučių.
Produktų pristatymas ir pardavimas.
Kokybiškas klientų aptarnavimas bei rezultatų siekimas.
Reikalavimai darbuotojui
Geros vokiečių kalbos žinios.
Tikslo siekimas.
Noras užsidirbti ir tapti geriausiu.
Vertiname sąžiningus ir veiklius žmones.
Jei nebijai naujovių ir esi pasiruošęs iššukiams - mes Taves laukiame !
Reikalaujamos kalbos
Vokiečių
Įmonė siūlo
Uždarbio galimybes - „įsitikinkite, kad 2000 eurų darbo užmokestis nėra riba“.
Bandomuoju laikotarpiu - 1200 netto, po 3 mėnesių - 1300 netto, o po pusės metų maksimalus fiksuotas atlyginimas - 1400 netto ( + nuo pat pirmos dienos galimybė užsidirbti priedus ).
Darbą pilnai įrengtame biure Vilniuje.
Informatyvius mokymus bei visokeriopą pagalbą.
Draugišką kolektyvą, kuriame lengvai pritapsi.
Darbas tik darbo dienomis 9-18 val.
Laisvus savaitgalius bei šventines dienas.
Karjeros galimybes
UAB „RANIT“ yra kompanija, teikianti telemarketingo paslaugas įvairiems B2B modelio prekiniams ženklams.
Dėl klientų skaičiaus didėjimo ieškome naujų darbuotojų, turinčių geras lenkų ir vokiečių kalbos žinias.
UAB „RANIT“ yra kompanija, teikianti telemarketingo paslaugas įvairiems B2B modelio prekiniams ženklams.
Dėl klientų skaičiaus didėjimo ieškome naujų darbuotojų, turinčių geras lenkų ir vokiečių kalbos žinias.