Susikurkite CV
Pradžia Skelbimai Vilniuje Klientų aptarnavimas Klientų aptarnavimo vadovas/-ė

Klientų aptarnavimo vadovas/-ė

5 / 5 (įvertino 3)

Darbo pobūdis

- Klientų aptarnavimo standartų proceso vystymas ir tobulinimas;
- Klientų potyrio analizė, klientų potyrio gerinimo veiksmų strategijos kūrimas ir įgyvendinimas;
- Kokybės kontrolė: sistemingas komandos narių monitoringas, kokybės vertinimas, pokyčių siūlymas bei diegimas;
- Kasdienis darbas su verslo valdymo sistema, CRM;
- Produktų likučių valdymas;
- Glaudus bendravimas su įmonių grupės kolegomis įvairiais klausimais.

Reikalavimai darbuotojui

- Patirtis vadovaujančioje pozicijoje klientų aptarnavime (B2B privalumas);
- Klientų aptarnavimo kokybės valdymas;
- Lyderystės savybės, leidžiančios ugdyti komandą ir padedančios siekti komandinių rezultatų;
- Orientacija į klientą – tavo vertybė. Visada ieškai kliento poreikius atitinkančių individualių sprendimų, pasiūlymų ir sieki juos įgyvendinti;
- Būtina patirtis dirbant su verslo valdymo sistema (Microsoft Dynamics AX būtų laikoma privalumu);
- Analitiškas mąstymas, orientacija ne tik į rezultatą bet ir procesą;
- Pardavimų proceso suvokimas/valdymas;
- Vidinė Tikkurila grupės kalba yra anglų, jos mokėjimas privalomas.

Reikalaujamos kalbos

Lietuvių
Rašymas: Gimtoji
Kalbėjimas: Gimtoji
Supratimas: Gimtoji
Anglų
Rašymas: Puikiai
Kalbėjimas: Puikiai
Supratimas: Puikiai

Įmonė siūlo

- Draugišką komandą, kuri yra mūsų įmonės sekmės pagrindas;
- Lankstų darbo grafiką, galimybę dalinai dirbti iš namų;
- Visas reikiamas darbo priemones, papildomą sveikatos draudimą bei nemokamus pietus;
- Fiksuotą darbo užmokestį ir priedus už rezultatus;
- Laisvę iniciatyvoms, tobulėjimui darbo srityje.

Susisiektime tik su atrinktais kandidatais. Sėkmės!

Vertybės

Kompetencijų reikalavimai

TIKKURILA

UAB „Tikkurila“ – dažų ir pramoninių dangų gamintojo atstovas Lietuvoje. Mes priklausome įmonių grupei „Tikkurila“, veiklą Lietuvoje pradėjome vykdyti 1995 metais. Atstovaujame trims prekių ženklams: „Tikkurila“, „Vivacolor“ ir „Anza“. Šių prekių ženklų gaminių galima įsigyti prekybos centruose, statybinių medžiagų parduotuvėse ir specializuotose dažų parduotuvėse – daugiau nei 100 prekybos vietų.

Ypatingą dėmesį skiriame klientų poreikiams, pažangioms naujovėms ir aplinkosaugai. 2017 m. UAB „Tikkurila“ tapo Lietuvos žaliųjų pastatų tarybos nare. Ši taryba aktyviai skatina tvarios aplinkos kūrimą ir inovacijų diegimą projektuojant, statant ir eksploatuojant žaliuosius pastatus Lietuvoje. Įmonė aktyviai prisideda prie kūrybingų ir išliekamąją vertę turinčių projektų.

Aktyviai dalijamės turima dažymo patirtimi ir skatiname mokytis dažyti. Jau kelerius metus veikianti „Tikkurila Akademija“ organizuoja įvairius nemokamus seminarus apie dažymą privatiems klientams, dizaineriams, dažytojams, studentams ir kt.


www.tikkurila.lt

Pasidalink skelbimu su draugais
Share on Facebook Share on LinkedIn Send email
Įmonė TIKKURILA, UAB
Atlyginimas 1130 - 1410 Eur į rankas, neto

Numatyti papildomi priedai už efektyvų darbą

Darbo sritis Klientų aptarnavimas,
Šalis Lietuva
Darbo lokacija Sietyno g. 8
Galioja iki 2021-04-02
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus. Sužinoti daugiau