KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKAS ( lenkų kalba )
5 / 5 (įvertino 1)
Darbo pobūdis
Šiuo metu ieškome energingo, puikiai lenkų kalba kalbančio Klientų aptarnavimo vadybininko (-ės) Lenkijos rinkai.
Kontakto su klientu užmezgimas.
Klientų poreikio išsiaiškinimas.
Išeinantys skambučiai - karšta klientų bazė.
Esamų klientų pasitenkinimo lygio nustatymas.
Klientų konsultavimas jų klausimais.
Operatyvus tiklslų įgyvendinimas.
Reikalavimai darbuotojui
Ieškome ambicingų, komunikabilių bei žingeidžių kolegų, kurie galėtų papildyti mūsų augantį kolektyvą.
Teigiamas požiūris į darbą.
Tikslo siekimas.
Atsakingas požiūris į darbą.
Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje.
Geros lenkų kalbos žinios.
Reikalaujamos kalbos
Lenkų
Įmonė siūlo
Darbo grafikas nuo 9 iki 18 darbo dienomis.
Darbo užmokestį 600 - 1000 netto + motyvacinę sistemą "be lubų".
Puikias galimybes tobulėti ir save realizuoti.
Dinamišką ir augančią kompanijos kultūrą.
Dideles karjeros galimybes, augant kartu su kompanija.
Palaikymą, mokymus ir kita, ko reikia siekiant įspūdingų rezultatų.
Laukiame Jūsų CV : hr@ranit.lt arba skambinkite :+37062186755
UAB „RANIT“ yra kompanija, teikianti telemarketingo paslaugas įvairiems B2B modelio prekiniams ženklams.
Dėl klientų skaičiaus didėjimo ieškome naujų darbuotojų, turinčių geras lenkų ir vokiečių kalbos žinias.
UAB „RANIT“ yra kompanija, teikianti telemarketingo paslaugas įvairiems B2B modelio prekiniams ženklams.
Dėl klientų skaičiaus didėjimo ieškome naujų darbuotojų, turinčių geras lenkų ir vokiečių kalbos žinias.