Prekinio ženklo vadovas (-ė)
5 / 5 (įvertino 1)
Darbo aprašymas
Mūsų klientė - viena didžiausių ir moderniausių maisto pramonės gamybos įmonių, gaminanti per 200 pavadinimų naujų ir jau vartotojų pamėgtų maisto gaminių, vystanti veiklą daugelyje šalių, prie savo komandos kviečia prisijungti PREKINIO ŽENKLO VADOVĄ (-Ę).
Darbo pobūdis
• Prekių ženklų strategijos įgyvendinimas ir vystymas Lietuvos ir užsienio rinkose;
• Rinkodaros, pardavimų skatinimo planų, biudžetų rengimas ir įgyvendinimas siekiant nustatytų pardavimų tikslų;
• Prekės ženklų pristatymų, degustacijų organizavimas, dalyvavimas susitikimuose su klientais;
• Prekės ženklų segmentavimas ir jų valdymas;
• Konkurencinės aplinkos monitoringas, prekės ženklų pardavimų ir kainų pokyčių tyrimų organizavimas;
• Glaudus bendradarbiavimas su gamybos, pardavimų ir eksporto padaliniais;
• Kitų tiesioginio vadovo deleguotų užduočių vykdymas.
Reikalavimai darbuotojui
• Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (privalumas - vadybos/rinkodaros/reklamos srityse);
• Sėkminga ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis vadybos/rinkodaros/reklamos srityse;
• Privalumai – patirtis FMCG sektoriuje Lietuvos rinkoje;
• Anglų (B2) ir rusų (B2) kalbų žinios;
• Planavimo, organizaciniai, komunikaciniai ir derybų vedimo įgūdžiai;
• Strateginis mąstymas, kūrybiškumas, iniciatyvumas, gebėjimas planuoti savo laiką;
• B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Reikalaujamos kalbos
Anglų
Rusų
Įmonė siūlo
• Įdomų, intensyvų, atsakingą darbą stiprioje ir nuolat augančioje bendrovėje;
• Profesinio tobulėjimo ir saviraiškos galimybes, kuratorių, kuris padės sėkmingai pradėti darbą;
• Konkurencingą darbo užmokestį ir papildomų naudų paketą (nuo 3300Eur iki 4000Eur neatskaičius mokesčių).
Kompetencijų reikalavimai
Mūsų misija – pasiūlyti geriausiai verslo poreikius atitinkančius žmogiškųjų išteklių vadybos sprendimus, surasti ir atrinkti siūlantiems ir ieškantiems darbo labiausiai jų lūkesčius atitinkantį variantą, prisidėti prie darbdavių ir darbuotojų pasitenkinimo didėjimo.
Mūsų misija – pasiūlyti geriausiai verslo poreikius atitinkančius žmogiškųjų išteklių vadybos sprendimus, surasti ir atrinkti siūlantiems ir ieškantiems darbo labiausiai jų lūkesčius atitinkantį variantą, prisidėti prie darbdavių ir darbuotojų pasitenkinimo didėjimo.